loading...
سایت جی پی سی دانلود | دانلود بازی ، نرم افزار و انیمیشن
تبلیغات
فروش ویژه کیف تبلت اسپیکر دار



کیف تبلت اسپیکر دار بهترين همراه براي تبلت شما. هم كيف و هم اسپیکر بدون نياز به نصب نرم افزار. بسيار مناسب براي تمامی تبلت های 7 اینچی موجود در بازار. امکان پخش فیلم، موسیقی و ویدئو با کیفیت صدای فوق العاده. ارائه شده در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی با قیمتی استثنایی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

جی پی سی بازدید : 290 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)

 

 

دانلود بازی Age of Wonders III برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

 

Age of Wonders III یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Triumph Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بالاخره پس از مدت طولانی عنوان شاهد بازگشت تحسین برانگیز این مجموعه فانتزی هستیم. این بار این بازی از یک موتور قدرتمند سه بعدی بهره می برد که بر ریتم استراتژیک بازی نیز تاثیر بسیار خوبی داشته است. پادشاهان و اربابان تاریکی و ملائک پیوسته برای بدست آوردن غنائم بهشت باستان با یکدیگر نزاع و جنگ دارند. بسته به ریتم و البته کلاس بازی شما اگر فرد متخصصی باشید می توانید به راحتی امتراتوری خود را به بهترین شکل طراحی کنید و با ارتقا سبک بازی خود و با ارائه فنون جنگی منحصربفرد دشمنان را از پا درآورید. مکان های شگفت آوری وجود دارد که هنوز کشف نشده اند و اربابان پیوسته برای فتح این اماکن در تلاش هستند.

در این بازی می توانید از مهارت های گسترده خود بهره برده و از سحر و جادو نیز استفاده لازم را ببرید. سیستم های جنگی و تاکتیک های متنوعی در بازی وجود دارد که انتخاب آنها بستگی شرایط و مکان خاص خود دارد. داستان بازی به صورت حماسی و در دو جناح پیش می رود به طوری که می توانید در جهت منافع خود با سرزمین های دیگر هم پیمان شده و قدرت خود را افزایش دهید. هم اکنون می توانید بازی Age of Wonders III را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

جی پی سی بازدید : 90 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود واترفاکس Waterfox

 

واترفاکس Waterfox v28.0 همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های ۶۴ بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که این مرورگر فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز ۶۴ بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

جی پی سی بازدید : 616 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

 

دانلود بازی Halo Spartan Assault برای کامپیوتر

دانلود بازی هالو حمله به اسپارتان

 

Halo Spartan Assault یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Vanguard Games ساخته و توسط Microsoft Studios برای پلتفرم کامپیوتر, ایکس باکس ۳۶۰ و ویندوز فون ۸ عرضه شده است . امروز تصمیم داریم تا نسخه چهارم سری بازی هالو را بنام Halo Spartan Assault برایتان بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. تاکنون سه نسخه از سری بازی هالو به صورت انحصاری بر روی کنسول XBOX 360 عرضه شده است و ایندفعه این بازی برای سه سیستم عامل منتشر شده است. این نسخه از بازی نمای دوربین تغییر کرده است و به صورت نمای دوربین استراتژیک از بالا شده است.

در این قسمت از بازی Halo Spartan Assault شما باید به اسپارتان حمله کنید. در بازی شما با ۳۰ ماموریت چالش برانگیز روبرو هستید. برای مبارزه با دشمنان شما به سلاح ها، زره پوش و وسایل نقلیه مجهز شده اید. در بازی XPهای وجود دارد که میتوانید با مسابقات هفتگی آن ها را بدست بیاورید. بازی دارای قسمت تک نفره جذاب و CO-Op است که میتوانید با دوستانتان به بازی پبردازید. پس اگر به بازی های اکشن و بخصوص سری بازی Halo علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Halo Spartan Assault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی اس دانلود دریافت نمایید.

تبلیغات
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 1,495
  • بازدید کلی : 11,826