loading...
سایت جی پی سی دانلود | دانلود بازی ، نرم افزار و انیمیشن
تبلیغات
فروش ویژه کیف تبلت اسپیکر دار



کیف تبلت اسپیکر دار بهترين همراه براي تبلت شما. هم كيف و هم اسپیکر بدون نياز به نصب نرم افزار. بسيار مناسب براي تمامی تبلت های 7 اینچی موجود در بازار. امکان پخش فیلم، موسیقی و ویدئو با کیفیت صدای فوق العاده. ارائه شده در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی با قیمتی استثنایی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

جی پی سی بازدید : 124 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc 2013

 

نام انگلیسی: انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc 2013

نام فارسی: انیمیشن پاندا کونگ فو کار: تمساح خوب، تمساح بد

ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی
مدت زمان : ۰۲:۴۶:۵۰ دقیقه
کیفیت : HD 720p
حجم: ۷۱۲ مگا بایت

اسکرین شات: دارد

زیرنویس فارسی: ندارد

 

Kung Fu Panda نام یکی از انیمیشنهای محبوب و جذاب است که با انتشار اولین نسخه توانست توجه بسیاری از مخاطبان و علاقمندان به انیمیشن را به خود جلب کند . چندی پیش نسخه جدید از این انیمیشن زیبا  با نام انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc روانه بازار شد که امروز با کیفیت HD برای علاقمندان به انیمیشن آماده دانلود شده است .

انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc را می توان ششمبن قسمت از فاصل اول سریالی کونگ فو پاندا نامید که داستانی ماجرایی را با خود به همراه دارد . پس از اینکه رهبر تمساح های راهزن با پو همکاری میکند . پو قول همکاری و کم به تمساح ها میدهد . اما پس ازمدتی متوجه میشود که انجام کار برای این گروه تمساح آن گونه که فکر میکرده آسان نیست و …

اکنون میتوانید انیمیشن Kung Fu Panda Good Croc Bad Croc را با کیفیت ۷۲۰P و با لینک مستقیم ازجی پی سی دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

جی پی سی بازدید : 98 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2013 – آپدیت آفلاین کاسپراسکای

تاریخ ۱۶ تیر ۹۲

 

آپدیت آفلاین Kaspersky رو به دلیل نیاز شما کاربران عزیز در سایت قرار دادیم. Kaspersky یکی از غول های امنیتی جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در تمامی نقاط جهان دارد.یکی از ایراداتی که این شرکت و تمامی نرم افزار های منتشر شده از طرف این شرکت این است که آپدیت ها و بروزرسانی هایی که می بایست از طرف سرور های این شرکت در اختیار کاربران قرار می گیرد دارای حجم بسیار زیادی است که کاربران مخصوصا در ایران به علت کندی شدید اینترنت با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

امروز از وب سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آپدیت آفلاین کاسپراسکای را قرار داده ایم. با استفاده از فایل آپدیت آفلاین کاسپراسکای می توانید نرم افزارهای Internet Security،Antivirus،Pure را براحتی آپدیت نمایید. خاصیت این نوع آپدیت این است که این فایل ها را می توانید برای خود نگه دارید و در سیستم های زیادی مورد استفاده قرار دهید و با اگر ویندوز سیستم شما مشکل پیدا کرد براحتی آن را بروز رسانی نمایید.و پس از آن با چند کیلوبایت دریافت از خود سرور کاسپراسکای کاملا سیستم خود را بروز نگه دارید. شما هم اکنون می توانید آپدیت آفلاین Kaspersky یا کاسپراسکای را از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

جی پی سی بازدید : 328 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)
 

دانلود انیمیشن Hotel Transylvania هتل ترانسیلوانیا با دوبله فارسی

کیفیت ۷۲۰p

نسخه ی اختصاصی از یاس دانلود

 

نام انگلیسی: انیمیشن Hotel Transylvania 

نام فارسی: انیمشن هتل ترانسیلوانیا

ژانر:  انیمیشن | ماجراجویی | کمدی | خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان : ۹۱ دقیقه

کیفیت :  ۷۲۰p ( عالی )

دو زبانه (فارسی و انگلیسی)
دوبله فارسی

 

داستان انیمیشن Hotel Transylvania هتل ترانسیلوانیا :  از این قرار است که هیولاها سال هاست که از ترس شکار شدن توسط انسان ها دچار نگرانی هستند ، از این رو کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها ساخته که در آن ، هیولاها بدون نگرانی می توانند در آن به استراحت و زندگی عادی خود بپردازند . اما داستان از جایی شروع میشود که یک انسان وارد محدوده ی آن ها و وارد هتل هیولاها میشود … پیشنهاد میکنیم ادامه ی داستان زیبای این فیلم را از دست ندهید .

اگر علاقمند انیمیشن های کمدی هستید ، فرصت دانلود انیمیشن Hotel Transylvania انیمیشن هتل ترانسیلوانیا با دوبله فارسی را با کیفیت HD را از سایت جی پی سی دانلود از دست ندهید.

 

 

 

جی پی سی بازدید : 208 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن Rise Of The Guardians – نگهبانان قصه ها با دوبله فارسی گلوری

با کیفیت ۷۲۰ BRRip اختصاصی از یاس دانلود

 | نامزد یک گلدن گلوب  به همراه برنده و نامزد ۲۷ جایزه ی بین المللی دیگر |

 

نام انگلیسی : انیمیشن Rise Of The Guardians

نام فارسی : نگهبانان قصه ها

ژانر : خانوادگی | ماجرایی | تخیلی

سال انتشار : ۲۰۱۲

لینک : IMDB

مدت زمان : ۹۷ دقیقه

حجم : ۷۶۸ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p (بسیار عالی)

اسکرین شات: دارد

دو زبانه ( فارسی و انگلیسی )
دوبله گلوری

 

Rise Of The Guardians یکی از زیبا ترین انیمیشن های کمپانی حرفه ای DreamWorks Animation می باشد. داستان انیمیشن Rise Of The Guardians : در انیمیشن تعدادی از قهرمان ها با استعداد های منحصر به فرد دور هم جمع شده اند و برای نجات دنیا از دست روح شیطان می جنگند تا این شیطان نتواند دنیا را در دست بگیرد و آن را نابود سازد !

امتیاز انیمیشن Rise Of The Guardians تنها در مدت کوتاهی پس از پخش آن به ۷٫۵ رسید که موفقیتی بزرگ برای Peter Ramsey کارگردان این اثر با ارزش می باشد . حتما از دیدن انیمیشن Rise Of The Guardians لذت خواهید برد ، زیرا با جدید ترین تکنولوژی های ساخت انیمیشن رو برو خواهید بود .

 

جی پی سی بازدید : 88 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome

 

Google Chrome ۳۴.۰.۱۸۴۷.۱۱۶ Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. این برنامه بر روی ویندوز xp, سون ۷ و ۸ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت جی پی سی دانلود آخرین ورژن و نسخه جدید از مرورگر گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

 

جی پی سی بازدید : 240 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Toy Story برای اندروید

 دانلود بازی داستان اسباب بازی برای اندروید

 

Toy Story: Smash It 1.2.2 یک بازی در سبک ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. بلاخره پس از مدت ها از ساخت نسخه کامپیوتر و کنسولی بازی داستان اسباب بازی ها, این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شد تا علاقمندان به این سیستم عامل هم بتوانند این بازی را بر روی اسمارت فون خود تجربه کنند.  اگر شما سری انیمیشن داستان اسباب بازی ها را دیده باشید مطمئنا به راحتی میتوانید بازی Toy Story Smash It را پشت سر بگذارید. تلاش شده است تا داستان بازی کاملا بر اساس انیمیشن اصلی باشد.

در بازی Toy Story ماموریت های بسیار وجود دارد که هر کدام از مراحل دارای چالش های بخصوص خود هستند و شما باید با دقت و تفکر این مراحل را پشت سر بگذارید. در مراحل پازل هایی گنجانده شده است که باید با حل آن ها بازی را به جلو ببرید. بازی دارای گرافیک سه بعدی بسیار خوبی است. پس اگر از علاقه مندان به بازی ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی Toy Story: Smash It را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایتجی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

جی پی سی بازدید : 133 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای کامپیوتر

 | نسخه Reloaded |

 

Burnout Paradise The Ultimate Box یک بازی در سبک مسابقه ای  ، ریسینگ و ماجرایی است که در سال ۲۰۰۹ توسط Criterion Games ساخته و توسط Electronic Arts برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر تا به الان این بازی را انجام نداده اید به هیچ عنوان از دست ندهید. بازی Burnout Paradise The Ultimate Box نسبت به بازی های هم سبک خود دارای تفاوت ها بسیاری است که باعث شده این بازی طرفداران زیادی را در دنیا پیدا کند. گاز بده, از میان بردار و پیروزشو, این سه اصل مهم در این بازی است که باعث جذابیت بازی شده است. معمولا در بازی های ریسینگ هدف اصلی رسیدن بازیکن از نقطه ی A به B در مسیر تعیین شده و در کمترین زمان ممکن است. ولی در بازی  شما همان رسیدن از نقطه ی A به B را دارد ولی با این تفاوت که هیچ محدودیتی ندارید که از چه مسیری بروید.

میتوان این بازی را یک بازی Open World در سبک ریسینگ نام برد, چون هیچ مانعی جلوی شما را در بازی نمیگیرد. تخریب پذیری ماشین ها باعث شده همه منتقدها به گرافیک این بازی نمره خوبی را بدهند. شما در اوایل بازی دارای یک گواهینامه کلاس C هستید و یک ماشین در اختیار دارید و باید با پشت سر گذاشتن مسابقه های مختلف کلاس شناسنامه خود را بالا ببرید و ماشین های بیشتری را آزاد کنید. پس اگر به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Burnout Paradise The Ultimate Box را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

جی پی سی بازدید : 99 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود Baidu PC Faster

برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

 

Baidu PC Faster 4.0.3.63781 نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است.یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد. نرم افزار Baidu PC Faster از ۸ بخش اصلی تشکیل شده است که بسیار کاربردی و مفید هستند که در ادامه به چند بخش اشاره میشود.

بخش Win Update را میتوان یک بخش مهم این نرم  افزار دانست زیرا به بررسی آپدیت های ویندوز و همچنین قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب میپردازد. از بخش دیگر نرم افزار میتوان به Cleaner اشاره کرد که میتواند فایل های آسیب دیده ریجستری را تعمیر کند و فایل های آسیب دیده را پاک کنید و همچنین میتواند کش مروگرهای را تعمیر کند. بخش دیگر این نرم افزار SpeedUp است که یک مانیتورینگ برای استارت آپ ویندوز میباشد. پس اگر از دوست دارید ویندوز خود را بهینه کنید و سرعت آن را بالا ببرید هم اکنون می توانید نرم افزار Baidu PC Faster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

جی پی سی بازدید : 128 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Nightmares from the Deep The Cursed Heart Collectors Edition یک بازی جدید در سبک فکری, هیدن آبجکت است که در سال ۲۰۱۴ توسط G5 Entertainment ساخته و توسط Big fish games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . معمولا در سایت بازی های کمی در سبک اشیاء مخفی برای دانلود قرار میدهیم. ولی ایندفعه تصمیم داریم تا یک بازی که میتوان حتی به عنوان یک بازی ماجرایی هم از آن نام برد برایتان قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. داستان بازی درباره ی پدری است که دارای یک موزه ی بسیار بزرگ و زیبا است. دختر او طی اتفاقاتی توسط روح دزدان دریایی ربوده میشود.

آن ها قصد دارن تا به وسیله ی جوانی این دختر معشوقه خود را زنده کنند. حالا شما در نقش پدر دختر قرار دارید و باید موزه را رها کنید و به عمق دریا و به کشتی دزدان دریایی که بر اثر گذشت زمان پر از خزه و گیاهان مختلف شده است سفر کنید و برای نجات دختران تلاش کنید. پس اگر به بازی های هیدن آبجکت و فکری علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Nightmares from the Deep The Cursed Heart Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تبلیغات
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 1,482
  • بازدید کلی : 11,813