loading...
سایت جی پی سی دانلود | دانلود بازی ، نرم افزار و انیمیشن
تبلیغات
فروش ویژه کیف تبلت اسپیکر دار



کیف تبلت اسپیکر دار بهترين همراه براي تبلت شما. هم كيف و هم اسپیکر بدون نياز به نصب نرم افزار. بسيار مناسب براي تمامی تبلت های 7 اینچی موجود در بازار. امکان پخش فیلم، موسیقی و ویدئو با کیفیت صدای فوق العاده. ارائه شده در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی با قیمتی استثنایی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

جی پی سی بازدید : 243 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)
 

دانلود بازی Northern Tale 3 برای کامپیوتر

 

Northern Tale 3 یک بازی جدید مدیریتی در سبک Dash است که در سال ۲۰۱۴ ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر شما نسخه دوم این بازی را انجام داده اید می دانید که این بازی چقدر زیبا است و ما به شما پیشنهاد میکنیم تا بازی Northern Tale 3 را از دست ندهید. اگر یادتان باشد پادشاه راگنار در نسخه پیشین توانستد بر وایکنگها غلبه کند و شهرهایی که توسط آن ها خراب شده بود را بازسازی کند و زندگی دوباره ای به مردم شهر بدهد.

حالا دوباره خبرهایی به گوش میرسد که وایکینگها دوباره قصد حمله به شهر را به روش دیگری دارند. بازی. بازی دارای مراحل بسیار جذاب و پرچالشی است. بازی Northern Tale 3 از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و داستان جذابی نیز برای آن نوشته شده است.اگر به این سبک از بازیها علاقه مند باشید قطعا این بازی رضایت شما را جلب خواهد کرد. پس اگر به بازی های مدیریتی در سبک Dash هم اکنون می توانید بازی Northern Tale 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

جی پی سی بازدید : 313 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Riptide GP 2 – جت اسکی برای کامپیوتر

 

Riptide GP یک بازی کم حجم جدید در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال ۲۰۱۴ توسط Vector Unit ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر علاقه به جت اسکی سواری دارید به هیچ وجه بازی Riptide GP 2 را از دست ندهید. اگر نسخه اول این بازی را انجام داده باشید میدانید که این بازی چقدر جذاب است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. از تغییرات مهم این نسخه میتوان به بهبود گرافیک آن اشاره کرد که بسیار خیره کننده شده است.

شما در این بازی  باید یک جت اسکی را انتخاب کنید و در مکان های مختلف و زیبا با رقیبانتان به مسابقه بپردازید و با پیروزی در هر مرحله به مرحله ی بعد بروید. از ویژگی های مهم بازی میتوان به داشتن ۱۰ جت اسکی, داشتن دستاوردهای مختلف در بازی برای ارتقای جت اسکی و باز کردن مراحل جدید, امکان کنترل با شتابسنج و غیره اشاره کرد. پس اگر به بازی های ورزشی, شبیه ساز علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Riptide GP 2 را بطور مستقیم و رایگان برای از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

جی پی سی بازدید : 183 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی MXGP برای کامپیوتر

نسخه کم حجم Black Box

 

MXGP یک بازی جدید در سبک موتور سواری مسابقه ای و کراس است که در سال ۲۰۱۴ توسط Milestone ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پرش های شگفت انگیز, مبارزات هیجان انگیز, شبیه سازی شده, این ها همان المان هایی هست که شما از یک بازی موتورسواری انتظارش را دارید و این بازی همه اینها را برایتان به ارمغان می آورد. با این بازی به چالش های حذفی و لیگ های معتبر موتورسواری راه پیدا کنید و توانایی خود را بسنجید. محیط مسابقه . گیم پلی بازی بسیار عالی بوده و کاملا واقعی به نظر می رسد. هر آنچه از یک بازی معتبر موتورسواری انتظارش را دارد این بازی برایتان تامین می کند. مسابقات موتورکراس حرفه ای را با قوانین اصلی آن تجربه کنید و نهایت هیجان را تجربه کنید.

بیش از ۶۰ موتورسوار حرفه ای در بازی MXGP وجود دارد که می توانید با انها قدم به مسابقات فصلی بگذارید, فیزیک واقع گرایانه بازی در تمام جنبه های بازی یده می شود. گرد و غبار, تغییر شکل زمین و موتور هنگام تصادف و زمین خوردن, از جمله این هاست. می توانید به زندگی واقعی یک موتور سوار در آیید و با تیم های رسمی مسابقات قرار امضا کرده و در مسابقات شرکت کنید. هم اکنون می توانید بازی MXGP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

جی پی سی بازدید : 377 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای کامپیوتر

 | نسخه ۳DM |

 

Men of War Assault Squad 2 یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط ۱C Company ساخته و توسط Digitalmindsoft برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از موفقیت هایی که نسخه ی پیشین این بازی بدست آورد باعث شد که تا سازنده بازی دست به ساخت نسخه دوم بزند و حالا ما بازی Men of War Assault Squad 2 را برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. اگر میخواهید تجربه ای تازه در ژانر بازی های استراتژیک داشته باشید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

اگر شما هم از کسانی هستید که بخش Multi Player و Co-op  در بازی برایتان مهم است, باید بگویم که این بازی همانند نسخه پیشین توجه ویژه ای به این بخش ها داشته است. بخش تک نفره بازی Men of War Assault Squad 2 دارای داستان بسیار جذابی است که خودتان باید آن را کشف کنید. در این نسخه مبارزات بسیار پیشرفته تر شده است و به بازی نقشه های تازه ای اضافه شده است. همچنین باید خود را برای ماموریت های مرگبار آماده کنید. بازی نسبت به نسخه ی پیشین از نظر بصری بسیار پیشرفت کرده است و از یک موتور قدرتمند بهره میگیرد. پس اگر به بازی های استراتژیک علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Men of War Assault Squad 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

جی پی سی بازدید : 183 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود پچ بازی PES 2014

دانلود پچ جدید بازی PESEdit 2014 Patch 4.1

 

پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch منتشر شد. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند.

در پچ جدید PES 2014 انتقال ها ، نام ها و لوگوی تیم ها  و دیتا پک ها اضافه شده اند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از پچ بازی PES 2014 را از سایت جی پی سی دانلود به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

 

جی پی سی بازدید : 179 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

 

Warlock 2 the Exiled عنوان بازی جدیدی در سبک استراتژیک میباشد که در سال ۲۰۱۴ توسط Ino-Co Plus برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی عمدتا می توانید مهارت های جنگیدن خود را به کمک شخصیت Ardania تست کنید. زمان بازگشت شما به سرزمینتان فرا رسیده و در پی انتقام جویی از کسانی که شما را بیرون انداخته اند باید مهارت های جنگیدن خود را بهبود بخشید. اما پس از بازگشت با بزرگترین خطرات مواجه خواهید شد و آن تسخیر سرزمینتان توسط بیگانگان است. Ardania در این راه پر فراز و نشیب کمکتان خواهد کرد.

در بازی Warlock 2 the Exiled توانایی این را خواهید داشت که از جادوهای بسیاری که در اختیارتان خواهد بود استفاده کنید و همچنین می توانید از آنها برای اندیشیدن به حرکات بعدی خود استفاده کنید. در واقع شم استراتژیک شما در این بازی نقش اصلی را ایفا خواهد نمود و تصمیمات شما ریتم بازی را جلو خواهد برد. می توانید از زمین های دشمن به نفع خود استفاده کنید و با ساماندهی حرکت نیروهای خودی عرصه را بر دشمن تنگ تر کنید. بیش از ۱۷۰ جادو در بازی در اختیارتان خواهد بود که در جای خود کاربرد بسیار زیادی دارند. اما بخش اصلی بازی نقشه های مختلف و منحصربفرد بازی است که باعث می شود در چالش های زیادتری شرکت کنید و و در جنگ های منحصربفردی که دارید رویکردهای مختلفی را پیش بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Warlock 2 the Exiled را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

جی پی سی بازدید : 133 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای کامپیوتر

 | نسخه Reloaded |

 

Burnout Paradise The Ultimate Box یک بازی در سبک مسابقه ای  ، ریسینگ و ماجرایی است که در سال ۲۰۰۹ توسط Criterion Games ساخته و توسط Electronic Arts برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر تا به الان این بازی را انجام نداده اید به هیچ عنوان از دست ندهید. بازی Burnout Paradise The Ultimate Box نسبت به بازی های هم سبک خود دارای تفاوت ها بسیاری است که باعث شده این بازی طرفداران زیادی را در دنیا پیدا کند. گاز بده, از میان بردار و پیروزشو, این سه اصل مهم در این بازی است که باعث جذابیت بازی شده است. معمولا در بازی های ریسینگ هدف اصلی رسیدن بازیکن از نقطه ی A به B در مسیر تعیین شده و در کمترین زمان ممکن است. ولی در بازی  شما همان رسیدن از نقطه ی A به B را دارد ولی با این تفاوت که هیچ محدودیتی ندارید که از چه مسیری بروید.

میتوان این بازی را یک بازی Open World در سبک ریسینگ نام برد, چون هیچ مانعی جلوی شما را در بازی نمیگیرد. تخریب پذیری ماشین ها باعث شده همه منتقدها به گرافیک این بازی نمره خوبی را بدهند. شما در اوایل بازی دارای یک گواهینامه کلاس C هستید و یک ماشین در اختیار دارید و باید با پشت سر گذاشتن مسابقه های مختلف کلاس شناسنامه خود را بالا ببرید و ماشین های بیشتری را آزاد کنید. پس اگر به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Burnout Paradise The Ultimate Box را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

جی پی سی بازدید : 128 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Nightmares from the Deep The Cursed Heart Collectors Edition یک بازی جدید در سبک فکری, هیدن آبجکت است که در سال ۲۰۱۴ توسط G5 Entertainment ساخته و توسط Big fish games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . معمولا در سایت بازی های کمی در سبک اشیاء مخفی برای دانلود قرار میدهیم. ولی ایندفعه تصمیم داریم تا یک بازی که میتوان حتی به عنوان یک بازی ماجرایی هم از آن نام برد برایتان قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. داستان بازی درباره ی پدری است که دارای یک موزه ی بسیار بزرگ و زیبا است. دختر او طی اتفاقاتی توسط روح دزدان دریایی ربوده میشود.

آن ها قصد دارن تا به وسیله ی جوانی این دختر معشوقه خود را زنده کنند. حالا شما در نقش پدر دختر قرار دارید و باید موزه را رها کنید و به عمق دریا و به کشتی دزدان دریایی که بر اثر گذشت زمان پر از خزه و گیاهان مختلف شده است سفر کنید و برای نجات دختران تلاش کنید. پس اگر به بازی های هیدن آبجکت و فکری علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Nightmares from the Deep The Cursed Heart Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

جی پی سی بازدید : 290 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)

 

 

دانلود بازی Age of Wonders III برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

 

Age of Wonders III یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Triumph Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بالاخره پس از مدت طولانی عنوان شاهد بازگشت تحسین برانگیز این مجموعه فانتزی هستیم. این بار این بازی از یک موتور قدرتمند سه بعدی بهره می برد که بر ریتم استراتژیک بازی نیز تاثیر بسیار خوبی داشته است. پادشاهان و اربابان تاریکی و ملائک پیوسته برای بدست آوردن غنائم بهشت باستان با یکدیگر نزاع و جنگ دارند. بسته به ریتم و البته کلاس بازی شما اگر فرد متخصصی باشید می توانید به راحتی امتراتوری خود را به بهترین شکل طراحی کنید و با ارتقا سبک بازی خود و با ارائه فنون جنگی منحصربفرد دشمنان را از پا درآورید. مکان های شگفت آوری وجود دارد که هنوز کشف نشده اند و اربابان پیوسته برای فتح این اماکن در تلاش هستند.

در این بازی می توانید از مهارت های گسترده خود بهره برده و از سحر و جادو نیز استفاده لازم را ببرید. سیستم های جنگی و تاکتیک های متنوعی در بازی وجود دارد که انتخاب آنها بستگی شرایط و مکان خاص خود دارد. داستان بازی به صورت حماسی و در دو جناح پیش می رود به طوری که می توانید در جهت منافع خود با سرزمین های دیگر هم پیمان شده و قدرت خود را افزایش دهید. هم اکنون می توانید بازی Age of Wonders III را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

 

جی پی سی بازدید : 616 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

 

دانلود بازی Halo Spartan Assault برای کامپیوتر

دانلود بازی هالو حمله به اسپارتان

 

Halo Spartan Assault یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Vanguard Games ساخته و توسط Microsoft Studios برای پلتفرم کامپیوتر, ایکس باکس ۳۶۰ و ویندوز فون ۸ عرضه شده است . امروز تصمیم داریم تا نسخه چهارم سری بازی هالو را بنام Halo Spartan Assault برایتان بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. تاکنون سه نسخه از سری بازی هالو به صورت انحصاری بر روی کنسول XBOX 360 عرضه شده است و ایندفعه این بازی برای سه سیستم عامل منتشر شده است. این نسخه از بازی نمای دوربین تغییر کرده است و به صورت نمای دوربین استراتژیک از بالا شده است.

در این قسمت از بازی Halo Spartan Assault شما باید به اسپارتان حمله کنید. در بازی شما با ۳۰ ماموریت چالش برانگیز روبرو هستید. برای مبارزه با دشمنان شما به سلاح ها، زره پوش و وسایل نقلیه مجهز شده اید. در بازی XPهای وجود دارد که میتوانید با مسابقات هفتگی آن ها را بدست بیاورید. بازی دارای قسمت تک نفره جذاب و CO-Op است که میتوانید با دوستانتان به بازی پبردازید. پس اگر به بازی های اکشن و بخصوص سری بازی Halo علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Halo Spartan Assault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت جی پی اس دانلود دریافت نمایید.

تبلیغات
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,494
  • بازدید کلی : 11,825