loading...
سایت جی پی سی دانلود | دانلود بازی ، نرم افزار و انیمیشن
تبلیغات
فروش ویژه کیف تبلت اسپیکر دار



کیف تبلت اسپیکر دار بهترين همراه براي تبلت شما. هم كيف و هم اسپیکر بدون نياز به نصب نرم افزار. بسيار مناسب براي تمامی تبلت های 7 اینچی موجود در بازار. امکان پخش فیلم، موسیقی و ویدئو با کیفیت صدای فوق العاده. ارائه شده در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی با قیمتی استثنایی ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

جی پی سی بازدید : 831 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Mount and Blade: Warband برای اندروید

 

Mount and Blade: Warband 1.070 یک بازی در سبک استراتژیک, اکشن و جنگی برای سیستم عامل اندروید است. امروز تصمیم داریم تا یک بازی بسیار جذاب و بسیار متفاوت را برای شما اندرویدبازهای عزیز بر روی سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Mount and Blade: Warband برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر شده و پس موفقت های بسیار تصمیم برای ساخت و انتشار نسخه ی اندرویدی آن گرفته شد. داستان بازی از قرار است که شما در یک فرد ناشناخته هستید و باید با کارهای مانن دساخت قلعه ها، مبارزه با راهزن های خطرناک، شرکت در مسابقات، نبردهای تن به تن گلادیاتورها، تجارت، کمک به مردم و غیره خودتان را مشهور کنید.

در بازی Mount & Blade: Warband وقتی که به شهرت برسید، توسط یکی از حکومت های شش گانه حاکم بر کشور «کلریدا» به شما پیشنهاد داده میشود تا به آن حکومت بپیوندید. وقتی شما به حکومت پیوستید به شما یک شهر داده میشود. شما با کار کردن برای آن ها میتوانید به مقام های بالاتری برسید و شهر دیگری بدست بیاورید و حتی میتوانید به مقام هایی همچون مارشال یا همان فرماندهی کل نیروی نظامی برسید. شما میتوانید با ارتش بالغ بر ۲۰۰۰ نفر به شهرهای دشمنانتان حمله کنید و آنها را غارت و اموالشان را غارت کنید. حتی شما در بازی میتوانید به وسیله ی دوستان و اشراف زادگان علیه شاه کودتا کنید و آن را سرنگون کنید و یا حتی به به آن خیانت کنید و به حکومت دشمن بپیوندید. پس اگر از علاقه مندان به بازی استراتژیک, اکشن و جنگی هستید هم اکنون میتوانید بازی Mount and Blade: Warband را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

جی پی سی بازدید : 216 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

نسخه انگلیسی + دیتا + نسخه نامحدود (بی نهایت)

 

Plants vs Zombies 2 v2.1.1 سرانجام نسخه دوم بازی Plants vs Zombies 2 گیاهان علیه زامبی ها برای سیستم عامل آندروید توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی Plants vs Zombies 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی Plants vs Zombies 2 , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در ۹ روز اول انتشار خود حدود ۲۵ میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید هم اکنون میتوانید بازی Plants vs Zombies 2 را برای آندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت جی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

جی پی سی بازدید : 240 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Toy Story برای اندروید

 دانلود بازی داستان اسباب بازی برای اندروید

 

Toy Story: Smash It 1.2.2 یک بازی در سبک ماجرایی برای سیستم عامل اندروید است. بلاخره پس از مدت ها از ساخت نسخه کامپیوتر و کنسولی بازی داستان اسباب بازی ها, این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شد تا علاقمندان به این سیستم عامل هم بتوانند این بازی را بر روی اسمارت فون خود تجربه کنند.  اگر شما سری انیمیشن داستان اسباب بازی ها را دیده باشید مطمئنا به راحتی میتوانید بازی Toy Story Smash It را پشت سر بگذارید. تلاش شده است تا داستان بازی کاملا بر اساس انیمیشن اصلی باشد.

در بازی Toy Story ماموریت های بسیار وجود دارد که هر کدام از مراحل دارای چالش های بخصوص خود هستند و شما باید با دقت و تفکر این مراحل را پشت سر بگذارید. در مراحل پازل هایی گنجانده شده است که باید با حل آن ها بازی را به جلو ببرید. بازی دارای گرافیک سه بعدی بسیار خوبی است. پس اگر از علاقه مندان به بازی ماجرایی هستید هم اکنون میتوانید بازی Toy Story: Smash It را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایتجی پی سی دانلود دریافت نمایید.

 

تبلیغات
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 1,477
  • بازدید کلی : 11,808